Asistent/ka divize retailové pojištění

Hledáme nového kolegu / kolegyni, který/á má rád/a administrativní práci a týmovou spolupráci, který/á by se chtěl/a něco naučit v oblasti retailového pojištění a být podporou ostatním brokerům během začátku své kariéry u nás. Výhledově by se pak stal/a užitečným článkem týmu a pomáhal/a nám s péčí o naše klienty. Hledáme někoho, kdo je pracovitý a nebojí se překonávat překážky :)

Pracovní náplň

komplexní administrativní podpora brokerů za oblast retailových produktů (soukromé pojištění osob a majetku, skupinové pojištění, cestovního pojištění, aj.)
příprava poptávek pro výběrová řízení na pojistitele a penzijní fondy dle pokynů nadřízeného
evidence, kontrola, příprava smluvní dokumentace k rámcovým projektům
kompletace podkladů, materiálů, jednoduché kalkulace a další administrativně technická podpora oddělení (kopírovaní, scenování atd.)
komunikace s klienty e-mailem a telefonicky (obsluha telefonní linky oddělení a přejímání vzkazů)
další úkoly svěřené vedoucím pracovníkem
 

Požadovaná kvalifikace

SŠ vzdělání s maturitou, ideálně ekonomického směru
předchozí zkušenost v oblasti pojištění, či jiná praxe v administrativě výhodou
chuť do práce a ochotu se něco nového naučit
komunikativnost, pečlivost, pracovitost, proklientský přístup
ochotu se neustále vzdělávat a pracovat na sobě
týmový duch a loajální chování
zájem o obor a dlouhodobou spolupráci
znalost práce na PC (MS Office, Internet)
 

Nabízíme

prostředí stabilní a prosperující firmy
moderní prostředí a příjemnou firemní kulturu
práce na HPP s možností růstu v rámci společnosti, nabídka interního vzdělávání
zajímavé firemní benefity
smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení v případě oboustranné spokojenosti
Nástup možný ihned nebo dle dohody

V případě Vašeho zájmu zašlete Vaše CV spolu s průvodním dopisem na adresu: kariera@respect.cz