Pracovní náplň :

  • asistence ředitelce pobočky, která bude přímým mentorem v procesu zaučení
  • jednání s obchodními partnery - pojišťovnami
  • pod vedením zkušených kolegů příprava pojistných programů pro naše klienty
  • pod vedením zkušených kolegů provádění auditů pojistných smluv a zpracování auditních zpráv 
  • pod vedením zkušených kolegů provádění rizikových prohlídek a identifikace rizik, která klienta ohrožují
  • zpracování poptávek na pojištění,  vedení a vyhodnocování výběrových řízení u pojistitelů
  • zpracování a projednávání nabídek pojistného programu s klienty
  • zajištění systematické a trvalé péče o svěřené klienty
  • u významných klientů  spolupráce s oddělením likvidace na likvidaci pojistných událostí
  • účast v procesu získávání nových klientů ve spolupráci s obchodníky na pobočce 

Požadovaná kvalifikace :

  • VŠ/SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického nebo technického směru), ideální pro absolventy, předchozí praxe výhodou nikoliv podmínkou
  • dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet)
  • znalost AJ/NJ na velmi dobré úrovni  (znalost minimálně jednoho jazyka podmínkou, obou výhodou)
  • řidičský průkaz skupiny B

Dále požadujeme :

  • zkušenosti s obchodním jednáním a prezentací na velmi dobré úrovni - například v rámci VŠ studia (dobré vyjednávací schopnosti, komunikační a prezentační dovednosti)
  • aktivní přístup a organizační schopnosti
  • samostatnost, odpovědnost a schopnost prosadit se
  • občanskou bezúhonnost

Nabízíme :

  • práci ve stabilní, dynamické a trvale se rozvíjející společnosti
  • moderní pracovní prostředí
  • motivující pracovní ohodnocení
  • možnost pracovního růstu a dalšího vzdělávání
  • zaměstnanecké benefity

Nástup: dohodou

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete prosím svůj strukturovaný profesní životopis na mailovou adresu: kariera@respect.cz.

Zpět na seznam pozic